dissabte, 29 de gener del 2011

Comencem de nou!

Hola!!!

Aquest bloc el vaig começar com a una activitat del curs de Bromera que vaig realitzar, però m'agradaria continuar-lo. La meva idea és anar afegint coses de la meva estada a la Universitat, com a estudiant, però també ficar llibres i pàgines que em pareixen interessants.

Avui m'agradaria parlar d'una saga de llibres que he llegit recentment, es diuen "Los juegos del hambre" i estan molt bé. Resulta que ja feia temps els vaig veure anunciats a una revista i aquestos Nadals una amiga me'ls va deixar, doncs bé, són una passada. El primer llibre es diu "Los juegos del hambre", el segon és "En llamas" i el tercer "Sinsajo". No us podeu imaginar com en són d'addictius, jo he deixat un poc de banda els meus estudis per llegir estos llibres!

En un futur el món ha quedat dicidit en districtes, 12 en concret, i el poder s'ha concentrat al Capitoli que per a humiliar als habitants dels districtes i per a controlar-los i demostrar el seu poder obliga tots els anys a enviar a un xic i a una xica de cada districte a uns jocs on sols pot quedar un concursant, és a dir, els altres han de morir... Però una xica s'atreveix a desafiar eixe poder, és la nostra protagonista, Kat.
Bo, us deixe l'enllaç a la pàgina de l'editorial!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada