dilluns, 31 de gener del 2011

Art

El dissabte passat anàrem a veure una obra de teatre. És "Art". Es tracta d'una obra que ja fa anys tenia ganes de veure, des de l'últim any de la facultat quan va vindre Ricardo Darín a València a representar-la, això si, en castellà.
Doncs bé, dissabte passat anàrem a veure-la i em vaig quedar un poc despagada..., no pels actors que ho fan genial, sinó per l'obra..., o igual és que em vaig sentir un poc representada pel personatge de Sergi i em va donar molta llàstima la raó que té l'obra, la gent és molt intransigent i sempre hi ha algú que pretén canviar-nos, quan el que hem de fer és acceptar a la gent i no esperar res.
La part bona és que és una obra en valencià i això sempre és un plaer!
Ara tinc unes quantes obres pendents, una en valencià, "Una jornada particular" i en castellà "La ratonera". "La ratonera" sé que aniré a veure-la, perquè ja tinc les entrades, però crec que l'altra obra no podré veure-la, així que miraré la peli

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada